loading...

سيستم گرافيك

طراحي بنر تبليغاتي

بازدید : 58
شنبه 24 ارديبهشت 1401 زمان : 17:27

به گزارش خبرنگار مهر، وحید جلیلی قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی امروز در پیش نشست اختتامیه مهرواره هوای نو که در هتل لاله برگزار شد اظهار داشت: از ظرفیت‌های وسیع فرهنگی که در مناطق مختلف کشور وجود دارد، مطلع هستم و تلاش داریم این امر در قاب صدا و سیما بیشتر دیده شود.

وی افزود: هر هیئت مذهبی یک اتاق فکر و عملیات محسوب می‌شود و ظرفیت‌های خوبی در هیئات وجود دارد که باید با ساز و کارهای درست از این ظرفیت معنوی اجرایی، خدماتی و غیره استفاده حداکثری شود. امروز در کلان مدیریت فرهنگ کشور مسئله اول امکانات نیست بلکه نرم افزار است. چرا که اگر امکانات وجود داشته باشد اما نرم افزارها ویروسی شود، بسیار آسیب رسان خواهد بود. بنابراین باید از نرم افزارهای فرهنگی کشور ویروس زدایی شود./

بازدید : 64
شنبه 24 ارديبهشت 1401 زمان : 17:21

خبرگزاری مهر، گروه جامعه؛ این روزها توجه به طلای کثیف یا همان پسماند در تمامی نقاط جهان افزایش یافته است و بسیاری از دولت‌ها و شهرداری‌ها به دنبال این هستند تا با بازیافت زباله‌ها برای خود درآمدزایی ایجاد و انرژی مورد نیاز شهروندان خود را از طریق پسماند تأمین کنند.

مطابق با آمار روزانه هزاران تن پسماند در ایران تولید می‌شود، بیمارستان‌های کشور به عنوان یکی از بزرگ‌ترین منابع تولید پسماندهای پزشکی روزانه ۴۰۰ تن پسماند تولید می‌کنند که این آمار در شهر تهران در ایام کرونا بالغ بر ۱۱۰ تن در روز بوده است.

بازدید : 159
سه شنبه 4 آذر 1399 زمان : 0:46

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه «سَوث چاینا مورنینگ پُست»، «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز دوشنبه اعلام کرد: اگر دادگاه به نفع دونالد ترامپ رأی ندهد، انتقال قدرت انجام خواهد شد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید پس از سفر آسیائی خود به کشورهای فیلیپین، ویتنام و ژاپن بیان کرد که سران کشورهای مذکور از آشفتگی احتمالی در انتقال قدرت در کشورش نگرانی ندارند.

بازدید : 144
سه شنبه 4 آذر 1399 زمان : 0:43

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با تیتر امشب با بیان اینکه تولید و تنظیم بازار مرغ بر عهده وزارت جهادکشاورزی گذاشته شده است، گفت: قیمت گذاری کالاهای اساسی گروه اول مانند لبنیات، گوشت و مرغ در سازمان حمایت کارشناسی شده و بر اساس مؤلفه‌های تمام شده نظارت می‌شود.

سید داود موسوی در بحث روند افزایش قیمت مرغ در هفته اخیر گفت: از مبدا تأمین، قیمت مرغ زنده حدود ۱۴ هزار تومان مصوب شد و با احتساب هزینه فرایند تولید مرغ زنده به مرغ گرم در نهایت قیمت مرغ باید ۲۰ هزار ۴۰۰ تومان باشد.

بازدید : 166
سه شنبه 4 آذر 1399 زمان : 0:40

خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها- فریده خدادادی: هر سال با آغاز پاییز تعدادی از پرندگان مهاجر از مناطق سیبری به سمت تالاب‌های کشورمان حرکت می‌کنند و تالاب میقان نیز به‌عنوان یکی از زیستگاه‌های پرندگان مهاجر میزبان این قبیل پرندگان است.

متأسفانه یکی از بیماری‌هایی که سلامت این پرندگان را تهدید می‌کند آنفلوانزای فوق حاد است که در صورت شیوع می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را وارد سازد. امسال باوجود ابتلای تعدادی از این پرندگان در منطقه سیبری از تعداد پرندگان مهاجر به مناطقی تالابی کشورمان ازجمله تالاب میقان کاسته شده است.

بازدید : 220
پنجشنبه 10 مهر 1399 زمان : 0:28

در آستانه‌ اربعین حسینی، هکر نست ۹ مهر از جدیدترین دیوارنگاره‌ میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) هکر نست ۹ مهرماه، در آستانه اربعین حسینی و با طرحی از شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس رونمایی شد.

شعار دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) که توسط طراحان گرافیک خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی شده، «گرچه دوریم به یاد تو سخن می‌گوئیم» است.

این دیوارنگاره که با ایام پایانی ماه صفر همزمان شده است پویش «برسان سلام ما را» را دنبال می‌کند و پیش از این نیز، پویش‌های «ما ملت شهادتیم»، «ما ملت امام حسینیم» و «پشت به پشت و صف شکن، کیست حریف تن‌به‌تن» روی این دیوارنگاره نقش بسته بودند.

کد خبر 5037139

mehrnews.com/xSPWM

بازدید : 182
پنجشنبه 10 مهر 1399 زمان : 0:25

اراک-- رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: شهر اراک میزبان اولین المپیاد مهارتی دانشجویان سراسر کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین امید عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه اولین المپیاد مهارتی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در اراک اظهار کرد: بنا به پیشنهاد دانشگاه جامع علمی کاربردی و مساعدت و موافقت رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مقرر شد سال آینده المپیاد مهارتی دانشجویان به صورت ملی با شرکت تمام دانشجویان مراکز آموزشی کشور به میزبانی استان مرکزی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه جامع علمی کاربردی تلاش می‌شود تا با ارتقا بخشی از آموزش‌ها به رشد نوآوری و تبدیل ایده به محصول کمک شود، افزود: تعداد مراکز و نوآوری این دانشگاه در سه سال اخیر افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است به نحوی که ۱۰ مورد در سال ۹۴ به ۱۸۰ مرکز در سال جاری افزایش یافته است.

وی بیان کرد: امسال تاکنون بیش از ۹۵ هزار نفر برای تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کردند. این رقم در سه سال گذشته کم سابقه است و نشان دهنده گرایش مردم به ویژه جوانان به آموزش‌های مهارتی در کشور است.

امید خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده بیش از ۷۵ درصد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی جذب بازار کار شدند و ۴۰ درصد اشتغال‌ها مرتبط با رشته تحصیلی آنان است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد، افزود: این در حالی است که جمعیت دانشجویان کشور با کاهش یک و نیم میلیون نفری مواجه است و از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش در این آئین از برگزیدگان اولین المپیاد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که با حضور ۷۰۰ نفر از ۲۸ استان کشور به شکل مجازی در سه رشته‌گرافیک، ماشین افزار و فناوری اطلاعات برگزار شده بود تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در رشته گرافیک اکرم عبدالرحمن از مرکز آموزش علمی کاربردی حوزه هنری واحد کرمان مقام اول، فاطمه ملگان از مرکز آموزش علمی کاربردی گنبد کاووس استان گلستان مقام دوم را به دست آوردند. سید مرتضی مؤمنی از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم و غلامرضا صادقی از مرکز آموزش علمی کاربردی مبارکه اصفهان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در رشته ماشین افزار هم، علی علیزاده از مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین سازی اراک، مهدی رضایی خلجی از مرکز آموزش علمی کاربردی پاکدشت فولاد پیچکار (تهران) و کمال حیدری رباطی از مرکز آموزش علمی کاربردی گروه ماشین سازی تبریز به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته فناوری اطلاعات، محمدرضا بیگی هرچگانی از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد، سجاد رفاقت خواجه از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز و علی میرزایی آقگنبد از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 5037235

بازدید : 303
11 زمان : 1399:2

برجام و بازگشت فرانسه به نقش قديمي/اعمال فشار به جاي عمل به‌ تعهد

صحبت هاي روز گذشته وزير خارجه فرانسه در خصوص مهلت يك ماهه ايران و آمريكا براي زنده نگه داشتن طرح پاريس جهت حفظ برجام، حكايت از بازگشت اليزه به همان نقش قبلي خود دارد.
خبرگزاري مهر، گروه بين الملل-عبدالحميد بياتي: «ژان ايو لودريان» وزير خارجه فرانسه ديروز جمعه هشدار دادكه ايران و آمريكا تنها يك ماه فرصت دارند تا طرح پاريس براي زنده نگه داشتن برجام را اجرايي كنند.

تعداد صفحات : 1

موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 637
  • بازدید کلی : 16798
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی