loading...

سيستم گرافيك

طراحي بنر تبليغاتي

بازدید : 301
11 زمان : 1399:2

مولفه‌ها و المان‌هاي «حجاب استايل» را معرفي كنيم

كارگاه‌ها و نشست‌هاي نهمين جشنواره بين‌المللي مد و لباس فجر در بخش‌هاي علمي و دانشگاهي، مؤسسات، صنعت و زيورآلات برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر، جمعه ۲۵ بهمن و در دومين روز از برگزاري اين دوره از جشنواره، نشست‌ها و كارگاه‌هاي تخصصي از سوي بخش دانشگاهي و بخش مؤسسات، صنعت و زيورآلات جشنواره مد و لباس فجر برگزار شد.
«مجموعه‌سازي بر مبناي اصول و فرهنگ ايراني و اسلامي» يكي از اين مجموعه نشست‌ها و كارگاه‌ها بود كه آموزشگاه مجازي «كوك طلايي» آن را برگزار كرد و مهديه احمدي به عنوان مدرس در آن به ايراد سخن پرداخت.
وي با اشاره به استايل‌هاي متداول در طراحي و توليد لباس همچون كژوال، رسمي، غيررسمي، راحت‌پوش و… گفت: در اين ميان استايلي كه مبحث اصلي اين نشست است و بايد در مجموعه‌سازي بر مبناي آن دقت لازم را داشته باشيم «حجاب استايل» است كه در همه استايل‌هاي مورد اشاره مي‌توان تنها با در نظر گرفتن برخي مؤلفه‌ها و المان‌ها نسبت به تبديل كردن آنها به حجاب استايل اقدام كرد.
مدرس و سخنران كارگاه «مجموعه‌سازي بر مبناي اصول و فرهنگ ايراني و اسلامي» صريح كرد: بايد توجه داشت كه اغلب «حجاب استايل» در مورد لباس‌هاي رسمي و همچنين سبك كژوآل و يا لباس‌هايي كه به شكل غيررسمي و البته در اجتماعات مورد استفاده قرار مي‌گيرد، كاربرد دارد و لذا با رعايت برخي از مسائل از جمله اشتراك در به كارگيري برخي المان‌ها كه به ويژه در مجموعه‌سازي بايد مورد توجه قرار گرفته و تكرار شود و استفاده به ندرت از برش پارچه و مواردي از اين دست، توليداتي براساس «حجاب استايل» داشت.
وي در ادامه اين نشست همچنين در زمينه برخي مسائل از جمله رقابت در زمينه توليدات «حجاب استايل» با ساير برندهاي فعال در اين زمينه و بهره‌مندي از برخي شاخصه‌ها از جمله توجه به نياز و سليقه مخاطب به منظور بازاريابي و جذب مخاطب و مشتري مطالبي را مطرح كرد.
همچنين يكي ديگر از نشست‌هاي كارگاهي در بخش علمي و دانشگاهي اين دوره از جشنواره مد و لباس فجر برگزار شد به موضوع «نقش ارتباطات سيستم‌هاي رسانه‌اي در صنعت مد و لباس» اختصاص داشت كه سيدمحمد مهاجر؛ مدرسي آن را به عهده داشت.
مهاجر در اين نشست با اشاره به مقوله مهمي تحت عنوان «پرسونال برند» يا برندسازي شخصيت گفت: به ويژه اين مبحث در حوزه مد و لباس بسيار حائز اهميت است و شما به عنوان فعال در اين عرصه بايد بتوانيد كارهاي خود را شاخص جلوه داده و آنها را به شكلي مؤثر مطرح كنيد.
وي به شخصيت حرفه‌اي و زندگي شخصي كريستيانو رونالدو، فوتباليست سرشناس پرتغالي اشاره كرد و گفت: درآمد اين فوتباليست از محل بازي فوتبال سالانه ۳۰ ميليون يورو است و اين در حاليست كه درآمد او از طريق شبكه‌هاي اجتماعي و به ويژه اينستاگرام بالغ بر ۴۰ ميليون يورو است، ابزاري كه او و بسياري ديگر از فعالان در آن هزينه زيادي براي ايجاد صفحه و پيج در آن متحمل نشده‌اند و لذا مشاهده مي‌كنيد كه با استفاده از چنين امكاناتي به راحتي قادر خواهيد بود در اين عرصه و در ارائه محصولاتتان موفق باشيد و تبليغ مناسبي داشته باشيد.
اين مدرس حوزه مد و رسانه تصريح كرد: البته فعاليت در چنين فضاهايي آفت و آسيب‌هاي خاص خود را نيز داراست و ممكن است به دلايلي از جمله فيلتر شدن آنها و بسته شدن صفحه شخصيتان نتوانيد فعاليتي داشته باشيد و در عين حال كليه سوابق و فعاليت شما نيز از دسترس خارج شود و در اين صورت پيشنهاد مي‌شود براي عمق بخشي به كار و فعاليت خود در اين عرصه و برجاي ماندن سوابقتان براي ساليان متمادي به دنبال ايجاد وب سايتي براي معرفي فعاليت‌ها و بارگذاري تصاوير و ويدئوي محصولاتتان باشيد.
وي ادامه داد: به نظر مي‌رسد اين بهترين شيوه براي ماندگاري شما در عرصه تبليغاتي مؤثر و دوربرد در فضاي مجازي باشد و همچنان كه شاهد هستيد بسياري از چهره‌هاي مطرح در حوزه‌هاي گوناگون به ويژه فرهنگي و هنري حتي پس از وفاتشان نيز به واسطه برجاي ماندن و يا ادامه فعاليت وب سايت‌هايشان همچنان ماندگار و پويا در عرصه فعاليتي خود باقي مي‌مانند.
در ادامه اين نشست، سيدمحمد مهاجر الزامات و نكات كليدي كه بايد در زمينه فعاليت حوزه مد و لباس در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي مورد توجه قرار داد را با شركت‌كنندگان در اين نشست كارگاهي در ميان گذاشت.
اما در ديگر نشست تخصصي نهمين جشنواره بين‌المللي مد و لباس فجر در بخش مؤسسات، صنعت و زيورآلات جشنواره، كامران ذاكري؛ مديرعامل مؤسسه طراحان مد، راهكارهاي چگونگي استخدام در حوزه مد و لباس را براي علاقه مندان برشمرد

mehrnews.com/news/4853068

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 731
  • بازدید کلی : 16892
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی