loading...

سيستم گرافيك

طراحي بنر تبليغاتي

بازدید : 295
11 زمان : 1399:2

آبي پوشان نتوانستند نمايش 45 دقيقه ابتدايي را در نيمه دوم تكرار كنند و با دريافت سه گل، شروع تلخي در فصل جديد ليگ قهرمانان داشتند.
به گزارش "ورزش سه"، استقلال فصل گذشته به قهرماني در جام حذفي رسيد تا به‌عنوان يكي از دو نماينده ايران به طور مستقيم سهميه حضور در مرحله گروهي فصل 2019 ليگ قهرمانان آسيا را كسب كند، اما آنها كه كار سختي بخاطر همگروهي با الدحيل قطر، الهلال عربستان و العين امارات دارند، امشب در نخستين مسابقه آسيايي خود برابر الدحيل، نتوانستند نتيجه خوبي به دست بياورند و با دريافت 3 گل زمين را ترك كردند.



الدحيل كه با هدايت روي فاريا، دستيار سابق مورينيو نيروي تازه‌اي گرفته و قدرتمندتر از قبل كارش را ادامه مي‌دهد، در 45 دقيقه اول نتوانست مقابل استقلال به برد برسد، اما در نيمه دوم عملكرد بهتري با درخشش ستاره‌هاي خود ارائه داد و موفق شد با گل‌هاي مهدي بن عطيه، يوسف العربي و علي عفيف به پيروزي دست يابد و صدرنشين گروه مرگ ليگ قهرمانان شود.




گروه C ليگ قهرمانان آسيا- فصل 2019 / هفته اولسه‌شنبه: 97/12/14 ؛ ساعت 18:45استاديوم: عبدالله بن خليفه- دوحه/ تماشاگر: ...داور: روشن ايرماتوف(ازبكستان)؛ كمك‌ها: عبدوخاميدولو رسولوف و سايدوف/ داور چهارم: هنا هتاب(سوريه).


الدحيل قطر

كلود امينمهدي بن عطيهبسام هشام الراوياحمد ياسرمراد ناجيلوئيز مارتينكريم بوضياف(89- محمد موسي)سلطان البريكشويا ناكاجيما(86- علي عفيف)ادميلسون جونيور(3+90- محمد مونتاري)يوسف العربي
سرمربي: روي فاريا


استقلال ايران

سيد مهدي رحمتيمحمد دانشگرپژمان منتظريوريا غفوري(80- خسرو حيدري)آرمين سهرابيانفرشيد باقرياميد نورافكن(80- اسماعيل گونكالوس)داريوش شجاعيانفرشيد اسماعيليآياندا پاتوسيگادوين منشا
سرمربي: وينفرد شفر




اخطار

اميد نورافكن(27)، وريا غفوري(65) از استقلال
احمد ياسر(32)، بسام الراوي(34) از الدحيل


لحظات حساس

دقيقه 1: نفوذ سريع ناكاجيما از سمت چپ محوطه جريمه و شوت روي پاي او را رحمتي راهي كرنر كرد.
دقيقه 7: ناكاجيما روي پاس بلند از ميانه زمين در موقعيت شوت‌زني قرار گرفت كه ضربه محكم او تنها يك كرنر براي الدحيل به همراه داشت.
دقيقه 9: منشا يك قدم براي زدن ضربه سر روي ارسال دقيق غفوري از جناح راست زمين كم آورد تا توپ به بيرون برود.
دقيقه 16: ضربه سر يوسف العربي روي توپ ارسالي از ضربه آزاد به پاي راست منشا برخورد كرد و با فاصله كمي از كنار دروازه استقلال راهي كرنر شد.دقيقه 17: سانتر ادميلسون جونيور از روي كرنر و ضربه سر بن عطيه از بالاي دروازه استقلال به اوت رفت.
دقيقه 24: شوت پُرقدرت مراد ناجي از روي ضربه آزاد را مهدي رحمتي به شكل ناقص دفع كرد كه در ريباند مهدي بن عطيه موفق به گلزني شد، اما قبل از آن كمك داور اول آفسايد ستاره مراكشي الدحيل را گرفته بود.
دقيقه 32: ارسال آبي پوشان باز هم حاصلي به همراه نداشت و به بيرون رفت.دقيقه 33: سر توپ و شوت پشت محوطه يوسف العربي با پاي چپ را مهدي رحمتي در دو مرحله جمع كرد.دقيقه 34: كلود امين با خروج به موقع از دروازه اجازه نداد پاس در عمق شجاعيان به اسماعيلي برسد و موقعيت خطرناك استقلال شكل بگيرد.دقيقه 36: ضربه ايستگاهي پاتوسي از جناح چپ زمين به قصد باز كردن دروازه الدحيل را كلود امين مُشت كرد و به كرنر فرستاد.دقيقه 38: شوت راه دور ادميلسون جونيور بي‌ثمر بود و با فاصله زيادي از دروازه استقلال به اوت رفت.
دقيقه 42: شوت زميني ناكاجيما از سمت راست زمين را رحمتي درازكش جمع كرد.
دقيقه 44: دانشگر با حضور به موقع مقابل شوت پشت محوطه جريمه ناكاجيما، اجازه نداد ضربه خطرناك اين هافبك ژاپني به سمت دروازه استقلال برود.
دقيقه 1+45: نورافكن در مقابل دروازه خالي استقلال اجازه گلزني به ادميلسون را نداد و توپ را قبل از رسيدن به بازيكن الدحيل دفع كرد.




دقيقه 49: ارسال منشا از ميانه زمين و پاس در عمق اسماعيلي را فرشيد باقري نتوانست استفاده كند و در حالي كه موقعيت گلزني بسيار خوبي داشت، شوت كم‌دقتي به توپ زد تا با واكنش كلود امين، استقلال تنها صاحب يك ضربه كرنر شود.دقيقه 50: سانتر خطرناك پاتوسي از روي كرنر را كلود امين دفع كرد.
دقيقه 53: بن عطيه بالاتر از منتظري ضربه سر زد كه توپ با فاصله كمي از كنار تيرك عمودي دروازه استقلال به اوت رفت.
دقيقه 54: يوسف العربي نتوانست از ارسال توپ به مقابل دروازه استقلال استفاده كند تا با عبور توپ از روي سر او، فرصت گلزني الدحيل از دست رفت.
دقيقه 56: سانتر پاي چپ ادميلسون از جناح راست زمين با دفع توپ سهرابيان به كرنر رفت.دقيقه 57: منشا در موقعيت تك به تك با كلود امين قرار گرفت، اما نتوانست ضربه خوبي به توپ بزند تا فرصت گلزني آبي‌ها از دست برود.
دقيقه 61: شجاعيان پاس خوبي براي فرشيد اسماعيلي مهيا كرد، اما ضربه او دقت لازم را نداشت تا توپ راه اوت را در پيش بگيرد.
دقيقه 64: شوت روي پاي ادميلسون از پشت محوطه به بيرون رفت.
دقيقه 68: شوت زميني ناكاجيما دقت لازم را نداشت و از كنار دروازه استقلال راهي اوت شد.
دقيقه 71: شوت پشت محوطه نورافكن روي پاس پاتوسي را كلود امين در اختيار گرفت.
دقيقه 72: پاس العربي و شوت ناگهاني ناكاجيما با فاصله كمي از روي دروازه استقلال به بيرون رفت.
دقيقه 85: ضربه ايستگاهي بسام الراوي به دست ايسما برخورد كرد و در ريباند هم شوت روي پاي ناجي از كنار دروازه استقلال به بيرون رفت.




شرح گل

الدحيل 1 - استقلال صفر (دقيقه 56: مهدي بن عطيه): ارسال دقيق مراد ناجي از روي كرنر سمت راست زمين را مهدي بن عطيه بعد از ناتواني منشا و سهرابيان در دفع توپ، با ضربه سر به تور دروازه استقلال چسباند تا بالاخره روي نفوذهاي‌اش مثمر ثمر ظاهر شود.




الدحيل 2 - استقلال صفر (دقيقه 73: يوسف العربي): پاس در عمق چشم‌نواز ناكاجيما از بين سه مدافع استقلال، يوسف العربي را در موقعيت تك به تك با مهدي

varzesh3.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 60
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 760
  • بازدید کلی : 16921
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی